سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زنده کننده جان و روشنی بخش خرد و کشنده نادانی است . [امام علی علیه السلام]
مرگ برزخ آخرت جهنم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ماه رمضان=ماه توبه

ماه رمضان آمد

ماهی که نزد خدا برترین شبها و ساعتهای آن بهترین ساعتهاست؛ ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده و شما را در این ماه از کسانی قرار داده اند که شایسته کرامت خدا هستند. نفس کشیدن شما در آن تسبیح و خوابیدنتان در ان عبادت و عمل شما در آن مقبول و دعای شما در آن مستحبات است. پس با نیتهایی راست،‌ و دلهایی پاک از خدا بخواهید شما را موفق ره روزه آن، و خواندن کتابش نماید. بدبخت کسی است که از آمرزش خدا در این ماه بزرگ محروم شود.

با تشنگی و گرسنگی خود در آن، گرسنگی و تشنگی روز قیامت را بیاد آورید. به فقیران خود صدقه بدهید؛ بزرگان خود را در آن احترام کنید؛‌ کوچکترها را مورد رحمت خود قرار دهید و صله رحم بجا آورید. زبانهای خود را حفظ کرده، دیدگان خود را از آنچه نگاه به آن حلال نیست، نگهدارید. با یتیمان مردم مهربانی کنید تا با یتیمان شما مهربانی شود. به درگاه خداوند از گناهان خود توبه کنید. هنگام نماز دستهایتان را با دعا بطرف او بلند کنید؛ زیرا این وقت بهترین اوقات است و خداوند در آن هنگام با نظر رحمت به بندگانش نگاه کرده و هنگامی که از او بخواهند و با او مناجات نمایند،‌ جواب آنان را می دهد. و اگر او را صدا بزنند،‌ به آنان لبیک می گوید. و اگر دعا کنند، دعایشان را مستجاب می کند.

مردم! شما زندانی اعمال خود می باشید، با استغفار خود را آزاد کنید. پشتهایتان را از گناه سنگین است با طولانی نمودن سجده های خود آن را سبک نمایید. بدانید خداوند به عزت خود سوگند خورده است که سجده کنندگان و نمازگزاران را عذاب نکند و در روزی که مردم برای پروردگار جهانیان بر می خیزند، آنان را با آتش نترساند.

مردم! کسی که به مؤمن روزه داری افطار بدهد،‌ ثواب آزاد کردن یک بنده و آمرزش گناهان گذشته خود را دارد. عرض کردند: رسول خدا! همه ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. حضرت فرمودند:‌ از آتش بپرهیزید، گرچه با نیمدانه خرمایی. از آتش بپرهیزید، گرچه با جرعه آبی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محسن بهشتی معز ( شنبه 86/6/24 :: ساعت 4:11 عصر )

»» آخرین ایستگاه

 

======

چقدر مرگ رو بخودت نزدک میدونی آیا این واقعیت در زندگی امروز ما فراموش نشده؟

شاید خیلی ها نزدیک این سوال نشن چون از مرگ می ترسن و از این کلمه خوششون نمی یاد

وخیلی هام جوابی برای گفتن نداشته باشن چون اصلا بهش فکر نمی کنند

این همه حرص و آز تو شهر و بین آدم ها دنیا برای کی وکجاست ؟

چرا به هم دروغ میگیم تهمت میزنیم یا هر کار نادرست دیگه! چرا رفتنمون رو فراموش کردیم

که اگه یادمون باشه سر منزل مقصود غیر رضای دوست هرگز طلب نخواهیم کرد

وعده دیدار ما روزقیامت 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محسن بهشتی معز ( شنبه 86/4/30 :: ساعت 10:42 صبح )

»» سه شیوه خدا در استجابت دعا

خداوند به سه طریق به دعاهای ما جواب میدهد: او میگوید آری و آنچه میخواهی به تو میدهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو میدهد. او میگوید صبر کن و بهترین را به تو میدهد. التماس دعا



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محسن بهشتی معز ( شنبه 86/4/30 :: ساعت 9:43 صبح )

»» وقتی که شیطان گریه کرد !!!!!

 

کی شیطان گریه می کند؟

 

1- وقتی حضرت آدم توبه کرد و خدا توبه‌اش را پذیرفت شیطان  ملعون چنان از سوز دل ناله کرد که ملائکه آسمان و زمین را متوجه کرد و همه او را لعنت کردند.
2- روزی که حضرت یوسف از دست زلیخا گریخت، شیطان  از سوز دل ناله‌ای کرد که ملائکه صدای او را شنیدند و لعنتش کردند.
3- در غدیر خم، وقتی پیامبر صلی الله لیه و آله، امام علی علیه السلام را به خلافت منصوب کرد و فرمود: "من کنتُ مولاهُ فعلیٌّ مولاه" ، شیطان  از دل پر دردش ناله‌ای کشید و گفت: از این پس چه کنم و چاره ام چیست؟ اولادش را جمع کرد و گفت: تا می‌توانید مردم را به شک اندازید، محبت، ولایت و دوستی علی علیه السلام را چنان بر مردم متشبه کنید که او را به خدایی بارو کنند و از غلو به جهنم بروند و عده‌ای از راه و روش او برگردند و جهنمی شوند.
4- روز عاشورا بسیار زحمت کشید تا زمینه‌ای فراهم کرد که همه لشکر عمر سعد، علیه امام حسین علیه السلام شوریدند و او را به شهادت رساندند. آنگاه همه شیاطین، روی زمین پخش شدند و با شادی و خوانندگی ابراز خرسندی کردند. شیطان  می‌گفت: عجب خلق خدا را گمراه کردم و به مقصودم رسیدم. پس از اینکه  شیطان از ثواب و مقام و منزلت پیروان و زیارت کنندگان امام حسین علیه السلام آگاه شد از کرده خود پشیمان شده و از روی حسرت نعره‌ای کشیده که همه ملائکه لعنتش کردند. گفت: واویلا، قضیه بر عکس شد و مردم بیشتری داخل بهشت شدند.
5- وقتی که پیامبر صلی الله لیه و آله، به پیامبری مبعوث شد و مردم را از نادانی، گمراهی و جهنم نجات داد و به سوی بهشت رهنمون شد، ابلیس ناله کرد و فریاد کشید.
6- وقتی سوره مبارکه "حمد" نازل شد، ابلیس فریاد زد و ناله کرد، چون می‌گفت: این سوره سبب آمرزش گناهان اولاد آدم می‌شود.
7- امام صادق علیه السلام فرمودند: وقتی انسان در برابر خدا سجده کند و آن را طول دهد، شیطان از ناراحتی فریادش بلند می‌شود و به کناری رفته و شروع به گریه میکند و می‌گوید: وای بر من، این بنده خدا چگونه او را اطاعت می کند و در مقابل او به خاک می‌افتد، در حالی که من او را معصیت نمودم و به آدم سجده نکردم.
8- دیدار با مومن: دید و بازید مومنان از یکدیگر  شیطان را چنان ناراحت می کند که به صورت خود زده و دست و پای خود را زخمی می کند.
9- صدقه دادن



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محسن بهشتی معز ( شنبه 86/4/23 :: ساعت 1:12 عصر )

»» مرگ چیست ؟

مرگ     چیست ؟

 

مرگ چیست؟

 

 مرگ حقیقتی بی کتمان, جایگهی ابدی و پایان تمامی رنجهاست.مرگ بدون شک در یک قدمی ماست. با کوچترین تصادفی در جاده, آمدن بلاهایی ناگهانی و طبیعی, بسته شدن رگهای مغز, استرس و فشارهای عصبی, پریدن غذایی در مجرای تنفسی و هزاران اتفاق ناگوار دیگر می تواند مانع از تامین امنیت حتا برای یک لحظه دیگر ما شود. با این وجود بسیاری از ما در راهی قدم می گذاریم که گویی برای ابد زندگی خواهیم کرد و در طول حیات باعث ایجاد نفرت در بین اطرافیانمان می شویم. بزرگان بسیار در نکوهش سرای سپنج یا همان دنیای زودگذر کنونی سخنها گفته اند. از نیکی ها, سختی ها و رنجهایش



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محسن بهشتی معز ( جمعه 86/4/22 :: ساعت 10:58 صبح )

»» ای فرزند آدم !

 

 ای فرزند آدم !

 

 

بترس از شب اول قبرکه در آنجا هیچ چیز همراه وهمیار تو نیست جز اعمالت ....

 

 

به نام خدا من محسن بهشتی معز در جوار آقا امام رضا (ع) قصد دارم وبلاگی رو داشته باشم که این واقعیت یعنی {مرگ}که چیزی جز حق نیست را یاد آور کنم تا سعی کنیم بیشتر به فکره اعمالمان باشیم

 

پس با من همراه باشید وهمراهیم کنید...



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محسن بهشتی معز ( جمعه 86/4/22 :: ساعت 10:55 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

علی (ع) را بشناسیم ؟
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 44204
» درباره من

مرگ برزخ آخرت جهنم
محسن بهشتی معز
با سالم خدمت شما دوستان عزیز هدف من از ایجاد این سایت آشنایی جوانان با آخرت مرگ برزخ و... است امیدوارم شما با نظر دادن من را در این کار همراهی کنید

» آرشیو مطالب
ماه رمضان
شیطان
امام رضا

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تعطیل

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان












» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب